Novým sponzorem se stal: Bwin
15. 6. 2007
Novým sponzorem se stal: Bwin
Bwin, světový vůdce v online hře, bude sponzorovat Real Madrid CF pro další tři roky podle dohody, která byla představována dnes (11.06. 2007) v prezidentském balkónu Santiago Bernabéu. Událost předsedoval prezident Realu Madrid Ramón Calderón a prezident Co-CEO Bwin, Manfred Bodner. Raúl González, kapitán prvního týmu, odhalil novou košili, která bude nést jméno nového sponzora.
Dohodu představila dnes strategická aliance mezi dvěma vedoucími společnostmi v jejich příslušných průmyslech a granty používat Bwin práva představu o Realu Madrid jako mezinárodní komunikační platforma. Primární motiv pro stahování je dohoda že obě značky se shodují v jejich věnování k udržováni a podporováni sportov stejně jako sdílené hodnoty vedení, dynamičnost, a technologická inovace, který dovolí obě entity citově se napojit na milióny následovníků kolem světa.
Dohoda stanoví, že značka Bwin se objeví na košilích fotbalových týmů a logo značky se objeví na reklamních prostředkách patřicich klubu a na stadiónu. Kapitán prvního týmu Raúl byl zodpovědný za odhalení košile s rakouským společnostním jménem. Když podal košili prezidentovi vyjádřil se, "To je košile desátého triumfu“ [Evropský pohár].Ramón Calderón: "To sedí filozofii Realu Madrid"
Prezident Realu Madrid vyjádřil jeho radost s dohodou podávanou se Bwin protože "to je popřední společnost v jeho sektoru s potenciálem pro růst, to je nové a dynamické s mezinárodní aktivitou, která zapadá dobře s filozofii Realu Madrid a to v jeho obchode ve vsetkych kontinentech, " říkal Calderón. On také zdůraznil : "Bwin má dohody se několik fotbalovými kluby a společnostou spřízněnou se sportovním světem. Podporovat to má jednu velmi důležitou věc navíc: To úplně rozumí nadšení pro fotbal a to pomůže se ujistit že ta vášeň je rozšířena mezi všechny jeho fanoušky." Nakonec, prezident blahopřál každému kdo "se snažil ujistit se tato dohoda měla šťastný konec," a on se říkal toto "táto aliance je ta, která pomůže oběma stranám vyvinout jejich příslušné strategie."
Pro Manfreda Bodnera, „Bwin's má globální pohled a pokračující značkový vývoj si vyžaduje členy, kteří mají stejnou vizi. My jsme našli jeden z Realu Madrid, opravdová legenda ve světě sportů." Co-CEO to potvrdil "doufáme, že pracujeme jako opravdový tým s Realem Madrid a usilujeme společně dosáhnout našich ambiciózních cílů."
Tržní vůdce
Bwin je světový vůdce v online hře. Investice do růstu a upevňování značky sportovní akce, pro spevnení byl významně vyšší ve 2007. Jeden z primárních faktorů v Bwinově uznání je množství dohod a sponzorství které má s prestižními kluby kolem světa. Dále, Bwin podepsal sponzorský obchod s portugalskou fotbalovou ligou, který provozoval pod jménem "bwinLIGA" od 2005.
V první trimestri 2007, Bwin dosáhl jeho cíle. V 2004 sa stal světový vůdce v jeho sektoru, co vytvořilo množství aktivních klientelu stejně jako síť. Bwin je interaktivní AG zábava zaznamenaná na vídeňské burze cenných papírů. Bwin má ne jen nejvíce různorodý rozsah online hry, ale také je nejvíce inovační. To umožnilo společnosti náběžné hrany v návrhu možností sázení a různými cestami uživatelé mohou připsat jejich účty a tak garantovat klientům online zábavu v nejvíce bezpečném způsobu jaký je možný.
Bwin, světový vůdce v online hře, bude sponzorovat Real Madrid CF pro další tři roky podle dohody, která byla představována dnes (11.06. 2007) v prezidentském balkónu Santiago Bernabéu. Událost předsedoval prezident Realu Madrid Ramón Calderón a prezident Co-CEO Bwin, Manfred Bodner. Raúl González, kapitán prvního týmu, odhalil novou košili, která bude nést jméno nového sponzora.
Dohodu představila dnes strategická aliance mezi dvěma vedoucími společnostmi v jejich příslušných průmyslech a granty používat Bwin práva představu o Realu Madrid jako mezinárodní komunikační platforma. Primární motiv pro stahování je dohoda že obě značky se shodují v jejich věnování k udržováni a podporováni sportov stejně jako sdílené hodnoty vedení, dynamičnost, a technologická inovace, který dovolí obě entity citově se napojit na milióny následovníků kolem světa.
Dohoda stanoví, že značka Bwin se objeví na košilích fotbalových týmů a logo značky se objeví na reklamních prostředkách patřicich klubu a na stadiónu. Kapitán prvního týmu Raúl byl zodpovědný za odhalení košile s rakouským společnostním jménem. Když podal košili prezidentovi vyjádřil se, "To je košile desátého triumfu“ [Evropský pohár].Ramón Calderón: "To sedí filozofii Realu Madrid"
Prezident Realu Madrid vyjádřil jeho radost s dohodou podávanou se Bwin protože "to je popřední společnost v jeho sektoru s potenciálem pro růst, to je nové a dynamické s mezinárodní aktivitou, která zapadá dobře s filozofii Realu Madrid a to v jeho obchode ve vsetkych kontinentech, " říkal Calderón. On také zdůraznil : "Bwin má dohody se několik fotbalovými kluby a společnostou spřízněnou se sportovním světem. Podporovat to má jednu velmi důležitou věc navíc: To úplně rozumí nadšení pro fotbal a to pomůže se ujistit že ta vášeň je rozšířena mezi všechny jeho fanoušky." Nakonec, prezident blahopřál každému kdo "se snažil ujistit se tato dohoda měla šťastný konec," a on se říkal toto "táto aliance je ta, která pomůže oběma stranám vyvinout jejich příslušné strategie."
Pro Manfreda Bodnera, „Bwin's má globální pohled a pokračující značkový vývoj si vyžaduje členy, kteří mají stejnou vizi. My jsme našli jeden z Realu Madrid, opravdová legenda ve světě sportů." Co-CEO to potvrdil "doufáme, že pracujeme jako opravdový tým s Realem Madrid a usilujeme společně dosáhnout našich ambiciózních cílů."
Tržní vůdce
Bwin je světový vůdce v online hře. Investice do růstu a upevňování značky sportovní akce, pro spevnení byl významně vyšší ve 2007. Jeden z primárních faktorů v Bwinově uznání je množství dohod a sponzorství které má s prestižními kluby kolem světa. Dále, Bwin podepsal sponzorský obchod s portugalskou fotbalovou ligou, který provozoval pod jménem "bwinLIGA" od 2005.
V první trimestri 2007, Bwin dosáhl jeho cíle. V 2004 sa stal světový vůdce v jeho sektoru, co vytvořilo množství aktivních klientelu stejně jako síť. Bwin je interaktivní AG zábava zaznamenaná na vídeňské burze cenných papírů. Bwin má ne jen nejvíce různorodý rozsah online hry, ale také je nejvíce inovační. To umožnilo společnosti náběžné hrany v návrhu možností sázení a různými cestami uživatelé mohou připsat jejich účty a tak garantovat klientům online zábavu v nejvíce bezpečném způsobu jaký je možný.
Komentáře
Přehled komentářů
HHHHHHHHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Bwin
(casillasiker, 16. 6. 2007 22:15)